REMAJA, JANGAN ABAIKAN TIPS INI!


Waktu remaja adalah waktu yang sangat penting untuk memulakan penjagaan kulit tubuh dan wajah. Sememangnya satu kerugian besar buat seseorang remaja jika penjagaan kulit tidak dititikberatkan dari awal. Kerana pada waktu ini, apa sahaja supplement kecantikan yang diamalkan, sangat mudah untuk tubuh mereka menyerap disebabkan paras metabolism mereka yang masih tinggi.

Apa itu metabolism?

Metabolisme merupakan sebuah proses yang membantu tubuh untuk mengolah aneka zat yang masuk ke dalam tubuh. Hasil akhir dari pengolahan tersebut nantinya berperan dalam membentuk identitas kesehatan tubuh. Jika proses metabolime berjalan lancar, tubuh akan jauh lebih merasa sehat dan bugar. Credit: manfaattumbuhanbuah.blogspot.my

Seruan untuk semua golongan remaja untuk segera mulakan rutin penjagaan kulit dan wajah mulai hari in! Beberapa tips dari kami:

Tips 1:  Ambil 2 scoop Aurawhite Bubbly Collagen setiap hari

Aurawhite telah menghasilkan  produk yang diamalkan oleh remaja seawal 12  tahun lagi iaitu Aurawhite Bubbly Collagen. Aurawhite Bubbly Kolagen ialah kolagen kemam khusus untuk kaum remaja. Berperisa madu yang sungguh lazat pasti disukai anda. Diperkaya dengan madu manuka, vitamin c dan vitamin e, Aurawhite Bubbly Collagen mampu memberikan pelbagai khasiat dan manfaat kepada kaum remaja. Antara kahsiatnya ialah:

  • Sesuai untuk remaja 12 tahun hingga 25 tahun
  • Sesuai untuk lelaki & perempuan
  • Mencerah dan menganjalkan kulit
  • Kulit lebih halus dan mulus dan gebu
  • Merawat kulit wajah bermasalah cth: jerawat, jeragat, bintik hitam &sebagainya
  • Baik untuk daya ingatan dan minda
  • Menguatkan kuku, rambut & mata

Cara pengambilannya hanya masukkan 1 skup serbuk Bubbly ke dalam mulut dan kemam. Amalkan 1 skup pagi sebelum sarapan dan 1 skup malam sebelum tidur.

Amalan rutin pengambilan Aurawhite Bubby Kolagen boleh membuatkan kulit remaja yang aktif bersukan tidak mudah terbakar akibat terdedah dengan cahaya matahari malah, kulit nampak halus dan gebu sekata.

2) Jadikan Aurawhite Bubbly Doll Skincare rutin penjagaan kulit secara luaran

Aurawhite Bubbly Doll Skincare telah dihasilkan agar ianya sesuai diamalkan oleh remaja seawal usia 12 tahun. Satu set ini dilengkapi 4 item iaitu:

Bubbly Face Soap: Membersih kotoran pada kulit

Bubbly Doll Serum: Memberi vitamin untuk kesihatan kulit

Bubbly Day Cream: Lindungi kulit dari cahaya matahari

Bubbly Night Cream: Merawat jerawat, dan cela pada wajah

Step pemakaian semudah 1 2 3:

Siang: Cuci muka dengan bubbly face soap, sapukan serum sehingga rata dan meresap dan oleskan bubbly day cream.

Malam: Cuci muka dengan bubbly face soap, sapukan serum sehingga rata dan meresap dan sapukan bubbly night cream

Dengan 3 langkah pemakaian set ini pada setiap pagi dan malam, pasti membuat kulit anda cantik dan putih berseri apatah lagi apabila digabungkan dengan Aurawhite Bubbly Collagen.

3) Bubbly Doll Foundation, bedak khas untuk remaja

 

Buat remaja yang gemar bersolek, anda mesti dapatkan foundation untuk remaja dari Aurawhite. Bubbly Doll Foundatio inin ialah gabungan bedak asas, pelembap dan pelindung matahari untuk kulit yang lebih cantik dan gebu. Hanya sedikit olesan pada wajah, kulit akan nampak lebih segar dan cerah berseri.

Anda yang masih di usia remaja, jangan sesekali tersalah pilih produk penjagaan kecantikan yang mungkin membawa pada tubuh dan kulit anda pada masa hadapan. Aurawhite telah mengeluarkan produk yang bukan sahaja selamat digunakan, mendapat kelulusan KKM tapi mempunyai pengguna setia di seluruh Malaysia. So uolls, jom ber-BUBBLY.  Rugi kalau tak cuba!